Ett smörigt inlägg till Piraterna

För ett tag sedan kikade jag på "Pirates of the caribbean" igen och drogs tillbaka i tankarna till första gången jag såg den filmen när Jenny fyllde... 13? Folk var förvånade att jag aldrig hade hört talas om filmen och jag med för den delen. Och trots att det var mitt i natten, och jag egentligen var rätt trött som man blev på jennys filmnätter, så greps jag helt av filmen. Jag såg den hejdlöst många gånger i rad, såg hela med kommentarer från Keira Knightley och Johnny Depp och var omåttligt kär i filmen. 

Det var också så, om jag minns rätt, som jag blev bra vän med Emelie och Linn under högstadiet, som sedan kom att bli några som jag hängde med mycket under några år. Vår kärlek till Pirates, och framförallt, våra crushar på Johnny Depp.

men han är ju iförsig tokigt snygg så jag förstår oss!



Nu blev det bara ett litet spontaninlägg om Pirates. För att jag fortfarande gillar filmen! och råkade få syn på en nyhet att Depp inte får bort silvret som är fastsatt på hans tänder från hans tid som Sparrow. Håhåjaja, det är väl sådant man får ta om man ska leka helvirrig astuff pirat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0