i väntan på vaddå? jo, ugnspannkaka

En dag tänker jag klaga på hur jag börjar så galet starkt ogilla ordet 'fint'. (trots att jag själv använder ordet). Men den kvällen är inte ikväll. Men alla läsare kan ju börja fundera på om de faktiskt gillar ordet fint, så att de har massor att kommentera när den dagen kommer.

Istället kan jag skriva att 'rysskylan' är här. Så lustigt namn! Ännu lustigare är att på dagens Metro står det tips om hur man ska klara av kylan; KÄMPA OCH VAR GLAD!
De tipsen fick mig att småskratta i -15 graders kyla denna 1 december.

Något som dock värmde var att träffa de gamla indianerna från tiden innan man gick i gymnasiet på ett välbehövt fika. Eller det faktum att julen närmar sig.

tack och hej text som skrevs i väntan på att ugnspannkaka ska bli klar. Nu är den klar!

/Klara

Kommentarer
Postat av: elsa

Jag vet asbra film, hahha joo klara du är duktig på att kommentera :))

2010-12-02 @ 08:27:48
URL: http://ifigina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0