And you can tell everybody, that this is your song

Jag fick en liten inspirationskick denna morgon. Jag och min underbara vän Jenny var och besökte min skola igårkväll för att kolla på vår uppsättning av "Moulin Rouge"- väldigt bra var den må jag säga! Var väldigt imponerad av hela teamet, definitivt något som vore kul att vara med i till hösten :) (jag låtsas som om jag har hur stora mängder tid som helst för det gör livet mycket roligare!)
Vilket fall som helst så insåg jag att jag och Satine är väldigt lika - förutom det faktum att hennes bästa vänner är diamanter och att hon inte är prostituerad. (hoho. ja, jag får skämta så eftersom det är om mig själv.) Det andra som gör oss lika är våra fabulösa hostningar! Jag vet inte vad det är för sjukdom som Satine egentligen dör av (SPOILERVARNING EFTER SJÄLVA SPOILNINGEN :O) men jag antar att det bara är för att hon hostar så mycket. Jag spelade bra på detta kort igårkväll, och insåg att jag gillade det. :D

Men kanske inte så mycket. Så efter en vecka av halvsickness så tog jag saken i egna händer och var hemma ifrån skolan idag. Jag missar till och med Ben & Jerrys free cone day. Då fattar ni vilken uppoffring jag gör. :'((

Vilket fall som helst så sticker vi till Lund om... 15 dagar! Herrejösses. :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0