bästa lördagsplanerna

Utöver att plugga gal2 och försöka försöka bli friskare, så har jag något redan inplanerat;


( minus Alice tyvärr! :( Men jag tyckte det var en sådan fin fjortisbild, så jag kunde bara inte klippa ur henne ;))



Och Toy story i 3d! :)

Dåliga nyheter; mår inte toppen än och har så galet mycket plugg att även om jag skulle må bättre till kvällen så hinner jag nog inte gå på Ninas födelsedagsfest :'( *reallyreallysadface* Utöver plugg så tog jag även på mig att jag ska tillverka och fixa ett litet häfte med information om vattenveckan nästa vecka som vi i Henry's friends ska ha och dela ut, - ska bli kul men måste börja arbeta nu tror jag och sluta lata mig! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0