because everything is easier when you're beside me 2

Jag har aldrig varit såhär nedstämd över någon jag inte känner.
Men det påverkar någon jag känner så otroligt
och det påminner mig om någon jag känner också.

Kryptiskt? Det är så vi ska behålla detta inlägg. Men vemodig är denna lördageftermiddag kan jag lova.
Ett hjärta till denna person texten är skriven till, som jag är ganska säker på läser denna blogg. känn dig träffad om du vill :))

för övrigt har jag ändå lyckats vara kulturell och gått på vernissage på liiiidingö, jobbat 2.5 timmar, firat 87 årige farmor på födelsedagen med släkt och tårta, ska nu plugga och hunnit gråta. Time efficient! kallas det.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0