because everything is easier when you're beside me

SKÅL!
på det faktum att jag överlevde denna dag, har tjänat cash, har träffat bff Therese Guldbrandzén, har varit sjuk och sitter nu med lite småfeber sådära och skriver essay. Om 25 minuter är det deadline för min del inatt, jag tror bara att jag kommer må värre annars och skola imorgon kan jag bara inte missa! ;) nåväl.
det bästa av allt är att det känns som om jag har den mysiga flickan Julia Milläng på sängen bakom mig, spelandes på sin gitarr, då jag nu har möjligheten att lyssna på hennes youtubeklipp när jag pluggar. Suveränt! (Y)
julia1994mayer (sa jag inte att hon hade en crush?) om jag får göra lite smygreklam. galet bra är vad hon är!

Jag har inget att dokumentera ifrån skolan idag. Jag var en död fisk. På riktigt.

Klara

(ni kan ju få höra henne istället! för tillfället är det denna som spelas på repeat, men jag diggar hennes tolkning av the first cut is the deepest, i'm on fire, sea of love och liknande mkt mkt också ;))


jag tycker hon liknar Ellen Page i den här videon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0