big lights will inspire you




En av mina favoritbilder från sista morgonen i NY. Jag och Katrin gick runt i stan på en morgonpromenad, var med på inspelningen av Good Morning America! (trots att det visade sig sen att programmet inte hette det,) och gick sedan till Times Square där det inte var så fullt med folk. Det stora röda trappan (som typ Alicia Keys satt på när hon spelade in Empire State of Mind" som är mitt i Times Square höll precis på att bli skurad så vi väntade in städmannen för att sedan ta över trappan i stort sett själva. Jag har aldrig ens sett den där trappan någorlunda tom förut.

Vilket fall som helst är det ett riktigt snyggt foto, men jag verkar inte kunna göra det stort utan att sabba hela kvalitéen. Men där flyger jag iallafall!


Idag var en riktigt bra måndag för att vara måndag. Mitt samtal med ugglan bröts helt plötsligt mitt itu nu när min mobil dog, och detta fick mig att inse att min paus är över och det är fullkomligt dags att fortsätta förbereda sig för franska presentation och social studies inlämnings uppgift till imorgon. Yes!

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0