Definition: Free cone day

Hur kan du ha missat en sådan fabulös sak, lice?

...
Justdetja, du är ju inte 08:are :o

Free cone day är ett koncept som innebär att B&J delar ut gratis glass en gång om året. I stockholm så fanns det att hämta på fyra olika ställen i år :)

..
Men jag överlever, trots att jag missade. Jag menar, man har väl råd att köpa glass någon gång liksom? ;) Men som Robin jämt påpekar; gratis är ju alltid trevligast. Jag har en kul historia att berätta ang. det men den slutar med att Robin nästan spyr så jag vill inte nämna den på en sådan fin blogg som denna!

Jag har i stort sett pluggat nada idag och det känns skönt. Däremot känns det inte så skönt då jag vet att jag måste plugga en massa de kommande dagarna. Men äh, what the hell. Här ska istället firas lillfredag genom att först kolla på NCIS och sedan avnjuta "Gosskören" på laptopen i min säng. <3

puss och hej leverpastej
Klara

Kommentarer
Postat av: Hedda

Äsch - man kan inte alltid vara så duktig som man borde!

WOW, vilken grej! Det hade jag totalmissat och jag måste pricka in det nästa gång. KRAM

2010-04-27 @ 22:03:22
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0