en hemlighet

Jag sitter och äter ur min BIG BAG av Mini Chips ahoy! Chocolate chip cookies som jag skulle gett någon i present. Jag hade inte bara riktigt bestämt vem. Det är lite pinsamt, så jag valde att sprida det till världen.

Jag tror mitt undermedvetna vill att jag ska gå upp såpass mycket i vikt att jag fyller ut mina lite för stora spetstights. Det är bra, jag är snart där! Minuset att jag inte kommer vistas utom dom på mig hela sommaren, då det är det enda plagget jag kommer ha kvar då som passar, är bara något jag får ta.

(franska nationella idag? ett stort skämt säger jag bara! ;))

Klara

Kommentarer
Postat av: Gjermundjuni

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 09:35:01
URL: http://gjermundjuni.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0