:''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''(

Okaj. Updejt på läget, va. På torsdag har jag matteprov på två kapitel. Kapitel 3 och 6. För tillfället är jag på tal 3022. Alltså kvar på kapitel 3. Provet är som sagt om två dagar. Jag har inte gjort repetitionsuppgifterna heller. Inte lärt mig hur man gör en jävla "graph" på miniräknaren heller, dödsviktigt tydligen. Kommer jag att börja plugga på det idag frågar ni er? Näe, mina damer och herrar, det kan jag berätta för er att det tänker jag inte göra. jag har de senaste typ tre timmarna suttit och försökt övertala mig själv och förbereda mig mentalt inför att börja räkna, men det går inte. DET GÅR INTE! Vad faaaan liksom.

Idag när Alinia skjutsade hem mig på moppen så skulle vi stanna och tanka. Massa problem uppstår. För det första kunde vi inte få upp "tanklocket". Vi stod i minst typ 5 minuter och försökte få upp det, sedan inser vi att vi ska "skruva" åt andra hållet. Smart. Vi står sen och försöker hällai bensinen men det kommer liksom ingenting. Vi byter då sånhära..... asså slangen som det kommer ut ur. Vi byter till en annan 95:a. Efter typ ytterligare 5 minuter inser vi att själva bensinmacken inte finns kvar och att man endast kan betala med kort. Vi fick då åka vidare till en annan bensinmack. På denna bensinmack inhandlade jag en chokladkaka. Marabou. Passionsfruktsgrejen. Måste erkänna att det inte var något att hänga i julgranen.

Det har regnat idag. Sen började det snöa istället. WTF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0