ett sista hej innan flyget

(jag undrar ibland vad som händer med vår statistik. :O jag bara antar att folk kommer in bara för att läsa min gudomligt bra tankar nu för tiden! ( ett försök att provocera- skrämseltekniken kanske lockar fram de andra bloggerskorna!)


Nu lämnar jag staden om två timmar för att sticka på ett äventyr utan dess like. !




Ett litet collage med bilder fråntidigare resor dit, drömstaden. Vi åker nu till den viktigaste ingridiensen i fruktsalladen- det stora äpplet!New york, here I come!

Känns gött. Känns najs. Känns Awwwesome!

och om bloggen dör under min frånvaro- tack zlatan, det har varit trevligt att känna dig. Jag kommer alltid att passa dig!

KLara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0