Hehe för smygpublicering av Theresas inlägg till omvärlden

(Jag tänkte också precis att man nog skulle ta och lägga ut theresas utkast endast för skojsighetens skull!!)

Jag sitter och plugger kemi och önskar att jag vore ute i solen istället.
Eller ännu bättre- hemma hos jenny!

uschelibusch.
På partyt igår för att fira Gloria så kom vi fram till att det var okej att tycka att 30 åringar var snyggelisnygga. Vi försökte komma på var gränsen gick- många som man anser snygga börjar ju bli gamla i kändisväg! :O Vi kom även fram till att vi inte gillade Brad Pitt och George Clooney så mycket, men Julia fastslog att om hon hade varit i George Clooneys ålder så hade hon kanske tyckt annorlunda...
Hm, vad konstigt det lät. Hon har inte någon crush på Clooney. Nej, det är Mayer för hela slanten!

Sammanfattningsvis tycker jag att det är okej isåfall ifall jag och Linda fangirlar oss över Ace. (jag har ju inte ens berättat något om new york än nä.) Vilket fall som helst är det okelidokeli.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: matrix

sv: ohh, är den bra? :D the notebook är okej, eller den är väldigt fin :D händer tyvärr inte så mkt så det känns som det mest är massa dialoger, men den är bra :D



såklart man har en crush på mr mayer. han är en fin man! :D

2010-04-11 @ 21:10:53
URL: http://nastyhabits.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Den är ju verkligen sjukt bra :D

2010-04-12 @ 14:33:41
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0