Hehe, Therese, jag såg alla bilderna du la in i ditt opublicerade inlägg och ba scheisse den där bruden diggar bilder :D

Jag va på pex igår. Sjukt skojsigt.
Kan skriva om lite tuffa grejer som hände.

Dom hade lyckats flörta till sig Björn Ranelid som va med i filmen de spelat in och gav där Perry Hotter en ledtråd för vad de behövde göra för att få trädet på Katte att sluta leva (alternativt bli snäll, jag fattade bara 5% av vad dom sa i hela filmen). Det de behövde göra var att säga Hokus Pokus Filiokus. Där ser man.

Något annat tufft var att dom hade lyckats komma med i Vakna! med the Voice och typ promota skiten. Feting tufft!

En av systrarna i berättelsen skulle ge en liknelse över hur dumma hennes tvillingbröder var, hon säger då att hennes tvillingbröder har lika mycket intelligens som heeeeela Sverigedemokraterna. Det var typ bara 2% av publiken som klappade. Man ba..... vad är detta för människor?

Eheheheh.

Jag har piercat tragus. Själv. De va läskigt. Men jag är supertuff så de e chill. Det krasade skönt.


Kommentarer
Postat av: klara

skojaru med tragus. O: cooling!

2010-04-11 @ 18:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0