Home, home on the range

Det där har alltid varit ett av mina favoritordspråk!

Jag känner att jag inte har något at tblogga om, för om jag bloggar om något så måste jag blogga om allt. Och allt vill ni verkligen inte läsa! Så därför förblir jag istället tyst tills jag inser vad jag ska skriva mer.

Sverige är landet jag befinner mig i nu. Jag firade första dagen hemma genom att trött parvla mig upp ur sängen, göra mig någorlunda fräsch och sticka in till staden Stockholm för en heldag med gänget Ellen, Gloria, Ashie och Julia på Skansen och Karlaplan. Svinkallt kan jag lova, men även svinkul och svingott så det vägde väl upp sig. Efter lite skrikande på taket utöver hela Karlaplan så valde jag att dra hem och sova. Idag så fyller Glåria år- tusentals grattis till henne önskar denna fabulösa blogg :' DD



Nu skrivs här inget mer,
och jag lämnar över ordet till Theresa (aa)

Klara

Kommentarer
Postat av: Self Improvement

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-06-07 @ 07:10:09
URL: http://self-improvement.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0