Kändisspotting

ett litet hej ifrån New York;
hej! :D

Jag ska strax gå och lägga mig efter en helt fantastisk kväll/dag. Jag har ingen lust att sticka hem om två dygn! Kvällen spenderades i teatersalongen och vi avnjöt Hair. Inte bara var det en ruskigt bra musikal, utan vi fick även chansen att rocka loss uppe på scenen efteråt (vilket är inspelat, kan lägga ut klipp sedan,) utan även chans att skaffa lite autografer av fantastiska musikalartister.

Inte intresserade av musikalartister?
Ni kommer nog ändå känna igen några av de foton jag senare lägger ut. För smakprov så finns FB, den käre gamla vännen!

Jag hälsar till alla er i tråkiga Sverige som fick snö för någon dag sen igen hörde jag. Här är det 25 + grader.

bara för att göra er avundsjuka. ;)

(hair var awessuuum!)

Klara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0