lord knows it would be the first time

Tog ett tag för mig att inse vad det var jag och min nya polers Hedda/Hedvig skulle se till att få Klara att uppdatera om så att vi inte skulle missa det. Insåg efter att ha läst om både det jag skrev och det hon skrev att det handlade om glassen. SÅÅ, självklart, Hedda - detta får inte missas igen!

Jag har fallt i kärlek med "Two Door Cinema Club". Feting mysiga. Och igår såg jag att både Porkolab och Välme (här kör vi på efternamn, ja) diggeliggar Bon Iver. Blev sjukt rädd. Trodde han var hundraprocentigt okänd. Skäri. (=scary)

Idag blir det förmodligen fest med 500 pers och Lazee. Vet inte hur det blir med brasa. Buhu.

Finns inget att säga näe. Pussva.

Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: ja precis ;).

2010-05-01 @ 19:05:53
URL: http://byellen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0