Njut där uppe <3

Hej. Jag känner mig en aning träffad av Klasses tidigare inlägg och det är väl egentligen ingen hemlighet vad som har hänt, det står ju faktiskt på textTV, i tidningarna och på nätet... Igår när jag kom hem från skolan och tänkte sätta igång med mitt naturkunskapsarbete, vars deadline var samma kväll, så talade min pappa om att min morfar dött kvällen innan. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, är det okänsligt av mig att gå ut och skriva sånt här på en blogg? Nej, allt jag vet är att jag älskar min morfar och jag saknar honom som fan. Han kommer alltid leva i mitt minne och förhoppningsvis, jag vet inte vad jag tror, så syns vi på en finare plats i framtiden.
<3
/Tony Guldbrandzén's föralltid barnbarn Therese

Kommentarer
Postat av: klara

tänkte inte hålla det som en hemlighet, ville snarare bara inte nämna det men ändå säga ett hej till dig :) <3



och jag tycker absolut att det inte är konstigt att skriva om det på bloggen. som du sa, och för min del så läste jag det i DN. fick en smärre chock må jag säga. hör av dig om du vill. puss <3

2010-04-17 @ 22:55:06
URL: http://passazlatan.blogg.se/
Postat av: ebba

åh therese, gud vad jobbigt :( det finns inget jag kan säga för att göra det bättre, men du vet att jag finns här. Vi ses imorron <3

2010-04-18 @ 21:19:12
Postat av: syssling Nathalie

Jag tycker det är starkt av dig att skriva det, hoppas du mår bra och jag läste om det i sundsvalls tidning, men Petrus berättade det också och jag visste inte riktigt om jag skulle smsa dig och skriva nått..men du verkar ju må fint <3



och vi måste verkligen ses något framöver, saknar min tremänning :)<3

2010-04-28 @ 17:19:17
URL: http://naleisha.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0