nördiga vänner och soliga dagar

Tjenare världen!

Jag har numera tillåtet Therese att under rådande omständigheter så är det helt ok för henne att bara titta in på bloggen ibland. Om alla hennes fans däremot (vi vet ju att ni finns där!) bombarderar bloggen dock med massa fina kommentarer om vilken härlig tjej hon är dock, så kanske hon dyker upp lite oftare...? Vem vet?

Jag råkade, med små odds, träffa på den flickan idag. Och Tiemo och Ramtin, men som vanligt måste de dra av någon anledning när jag kommer. Hm, jag tror nog de fejkar egentligen bara för att min och thores kramar är så långa att de tröttnar och drar. vilket fall som helst var det minst sagt härligt!




Idag var typ hälften av alla sjuka. Men du, det var inte det jag skulle skriva om! Utan nämligen de coola gänget med homeboys som var kvar... Hm, jag skrev homeboys när det nog egentligen ska stå nördar.

De blev helt hänförda av min felsägning när jag sa att en vän kunde alla nummer i "pie", 3.14. Jag fick höra många gånger om att detta var ju inte ens möjligt, inte ens en dator skulle klarat av att nå alla nummer i 3.14 eftersom det finns oändliga nummer, medan jag typ låg på golvet och skrattade. Flera gånger upprepades det dessutom, tills alla hade tydligt förstått att jag hade sagt fel. Jag tror nog till och med någon (jag tror nog att det var uggla) som ropade BURN eller Oooow eller liknande, sådana där ljud man gör när någon blir ägd. som om, liksom. ;)
Jag tror nog vilka andra människor som helst hade förstått att jag menade att hon kunde memorera många nummer i 3.14.
men ack ack, det är väl sådana här nördigheter man får ta när man går på Kungsholmen.
och de är ju rätt mysiga de där småpojkarna också :))


Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0