strutsgång på broadway?

Sådant här kollar jag på när jag tar en paus från pluggandet. Vanligtvis skulle jag inte ha lagt upp det på bloggen bara för det, men nu upptäcker jag att Berger & Claude, eller Ace och Kyle som jag kan kalla dom eftersom vi tre är bästa polare, nästan går strutsgång där framåt slutet! (inte riktigt, enbart liknande!) vad är då strutsgång? kanske ni undrar? Jag lovar att försöka få ett klipp när strutsgångarnas mästare, Therese och Alice, strutsar runt i Copenhagen! :D Ser så galet fram emot detta att det knappt är sant.




Detta var då när de repeterade inför musikalen. Annars hade det varit en rätt trist musikal må jag säga.
(nu såg jag på klippet igen, jag såg det för första gången för några dagar sedan...
det var visst inte så likt strutsgång. :(()



för övrigt ska jag åka till Bagarmossen imorgon bitti på min lediga dag för att förbereda en labb med den kära Ellen, för att sedan, lite lagom febrig, genomföra en labb. Labben ser jag inte alls fram emot, men morgonen med Ellen har jag inte något emot! Sedan är det he... wait for it... LG!! vilket innebär förfriskningar (bokstavligen. alltså bli av med sjukdom. höhö. är jag inte rolig?), träff av bästis, födelsedagskalas, jobb, hembjuden på lunch hos vänner och umgås med syster.

 

nämnde jag också att jag har en jättestor labbrapport som ska in på måndag också? (aa)

klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0