t-rice är tillbaka på banan

tjabbaa folks!
fan vad knäppt det känns att ha varit borta så länge... jag ber innerligt om ursäkt för det. Vart har jag egentligen hållit hus? Jo, jag har varit helt uppslukad av helvetet på jorden, fängelset som alla säger att man ska vara glad för att ha fått en chans att gå i det... EL SKOOL med andra ord. Urk och fy. Men nu är det lov och jag älskar livet.
Idag är det 1 april och jag har lurat en människa, - så feting skillad! Offret blev Rasmus som gick på att jag skulle byyta till frisörlinjen om några veckor. Han började gråta. Hehe.
Vad har då hänt sedan sist? När var sist btw?
-Ebbsan har fyllt 17 år! Hon hade lite ångest men hon har nog kommit över sin extremt höga ålder nu :))
-Jag och mr musikgeniAraya har kommit på en låt (eller ja, han har kommit på en låt) som vi ska spela in (Y)
-Igår fick jag ett oväntat sms från Dennis K som frågade om jag ville sjunga på en konsert i hans skola, jag sa nemas problemas.
-Jag har träffat Porkolab, det var NAJJJJS
-Jag har shoppat stuff för typ 1,5... miljoner :OOO nej
osv, osv.

Nåväl, nu vet ni att jag lever och mår bra. Hoppas att även ni gör det. Det är ju alltid kul när folk mår bra.

nej vad jag inte fattar youtube nu, men lyssna på Parken - Jag har varit vilsen, Lisa . Fint!

Kommentarer
Postat av: Felicia

HAhah jaaa det var ju lite mkt xD,. HAHAHHA men tham jag missade när du lurade rasmus :(..



sv.. det var det finaste :P så söt så söt,. dom andra var suddiga xD <33

2010-04-02 @ 12:33:32
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0