tack för hjälp med låten thessepesse. din blick är fett hett. i love it.

Humsihumsi. Vad har jag att berätta idag dådådå. Jo jag kan väl berätta att jag igår fick reda på att vi skulle ha prov i idrott idag. Jag fick alltså lite panik. Det lyckades gå bra ändå tror jag vettni. Dessutom är det ju så übereasy att fuska när man ligger ner utspridda över hela gympasalen och skriver provet. Omöjligt att hålla koll på alla liksom. Inte för att jag fuskade, hehehehehehehe. Ärligt talat. Jag gjorde inte det.

Jag slutade även klockan lite över tio. Snyggt klockslag.

Har ätit kebabrulle på stan med Charlottan och Alinia. Charlottan och jag blev lite panikiga av alla kråkor/domandrasvartafåglarnasomärvanliga. Alinia fnös åt oss och berättade om hennes mycket tuffare fobi, nämligen fobi för dinosaurier (hästar och stora hundar ingår i denna kategori. hon är logisk)
På tal om Alinias logik så var vi inne på Gina Tricot där Alinia tog med sig två tröjor till provhytten. Hon provar dock bara en av dom, när hon sedan hängt tillbaka båda tröjorna säger hon att vi ska gå till H&M för att sedan återvända till Gina Tricot och prova den andra tröjan. Logik.

Pussenlussen, va. (Klara sluta skryt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0