therese vad heter den dära låten med din lover där han sjunger "men man ser skii-i-iiiten me-ed" superfalskt?

Första dagen i skolan idag, va. Gick OK! Kan inte komma på något som utmärkte dagen speciellt. Förutom kanske att vi fick sluta tidigare från engelskan eftersom vi jobbade så hårt och att jag fick MVG på samhällsprovet??!!!?!? Inte vet jag.

Förra veckan spenderades skidåkandes. I helgen är det dags för Pexet, skolans... spex. Vet inte om det förekommer under det namnet, eller överhuvudtaget, i Stockholm. Det är någon grej som studenterna i staden kör med och som gymnasieskolorna typ härmat. En teatershow. Kanske. Nåt åt det hållet. På fredag bär det av till Mejeriet och Markus Krunegård. Yiha.

Therese jag tycker att du har fett hett blick. I love it. (AAAAHAHAHAHAHA)

Kommentarer
Postat av: therese

HAHAHAHA tackk, jag vet fan inte hur jag lyckas med den (blicken) så jekla ofta, insane!!!!!

ohhh, vi snackar håkanbråkan :D den heter Gårdakvarnar och skit. ;))))) <3

2010-04-07 @ 17:15:30
URL: http://passazlatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0