umpf.

Jag tycker att det känns i stort sett omöjligt att skriva något efter Thereses sorgliga inlägg för allt känns bara lite fjantigt och dumt!! men jag hoppas att t vet att vi andra bloggerskor här finns för henne dygnet runt, bokstavligen. (fast det blir ju lite knepigt med tidsskillnaden för alice del... höhö, not. trots att lund ligger far far away så har vi skönt nog inte de problemen.)

(det följande som kommer är mer av en retorisk fråga. eller det spelar roll, vi får ändå aldrig några kommentarer haha så varför skulle någon kommentera detta?)

Är jag den den ända som inte kan låta bli att tänka varje gång jag ser folk inloggade på fb chatten;
"Stackarna, dom har inget liv."  Vilken tid det än är på dygnet, men främst typ söndagar eller liknande. Jag tänker inte ens på det faktum att ja också är inne på fb, men jag är oftast bara inne typ tio minuter. Men jag tycker verkligen att om man sitter på fb flera timmar... ja, jag ska väl inte döma något. Men visst borde det finnas något roligare att göra? Folk kanske tycker att chatten är greeeejt och vill spendera hela dagarna där, vad vet jag.

Denna tanke hade alltså flickan som precis spontanstädade ett badrum och nu ska fortsätta med att läsa böcker på franska. Hm, vad är det som får detta att låta så skumt?

och
DAGENS FRÅGA
Skulle ni säga att ni "träffade" era kompisar om ni typ chattar med dem? Alltså om ni berättade till någon annan, skulle ni säga "Jag träffade henne igår," när man har skrivit med dom över internet?

puss


Kommentarer
Postat av: Hedda

Nja, det är nog lite väl att säga att man träffat någon på fb-chatten? Då pratade man med den personen :)

2010-04-19 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0