hann jag för klasse? jo jag tror det :D

Tjabba! Denna ljuvliga vårdag stötte jag på allas vår älskade norrkvinna :D Som vanligt hann vi inte snacka längre än typ en halvtimme, men ack så nice den halvtimmen var!
Jahopp, back on track. Vandrar korridorerna och känner mig tuff igen. Skolan är allt en trevlig plats (aaa). Idag bjöds det på fiskpinnar. Ovanligt? Eh, nej jag skulle nog inte vilja påstå det. Kanske är det vårat upprepade sjötema på skolan som framkallar de panerade fiskbitarna, eller så är det kanske mattanterna som älskar att tillaga dem... populära att servera verkar de i alla fall vara ;)
Under lovet gick jag i ide. Jag har aldrig träffat en mer asocial person än jag själv, det är nästan lite ballt. Nästan.
8 veckor till sommarlov. Det eger hesthavre :D
(klassresan i början av nian. Det där museet var så sjukt kul (aa))
Pusssss på er från teresmes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0