Glad Påsk! Hyvää Pääsiäistä! Happy Easter! Frohe Ostern! God påske! 부활절 축복 받으세요!

Här sitter jag och har det bra, här sitter jag och dricker... O´boy? (så jävla roligt!!!). Det är lov. Det är lördag. Det är soligt. Jag är utvilad, det är en underlig och främmande känsla.
Jahopp, wazzup today då? Själv ska jag fara till min mors mor och far och typ... måla påskägg -som jag för övrigt är jekligt high på- och leta påskägg som ömh... inte innehåller ägg, såattsäga :))
Igår fyllde älskade Louisa 18 år så jag var hos henne och firade. Grattis i efterskott darling! 

Nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva härnäst, men det mest händelserika som har hänt är typ att jag har städat mitt rum, "Spännande liv Therese, verkligen jättekul"
Så istället besparar jag folket en dötrist text, hälsar glad påsk och signar out!


så feting skillad på paint :O
(jag är en påskkärring, just so everybody fattar det)
Och bara lite outside information, gud vad jag gillar fräknar! Kan det vara det att hela min barndom spenderades med Pippi L, eller att min favoritlärare är full av dem? Älskar dem gör jag i alla fall ;)) 

kramiz från thessie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0