hej :$

hej hej hej :D Idag har jag träffat Alicee-e, astuff tjej det där! Hon presenterade mig för Subway - nej jag har faktiskt inte ätit där tidigare :O Vi köpte även fjorton fasta potatisar och trocadero (den dryck som är mest retro här i världen, tillsammans med mjöd kanske?) Och bara som en instickare sådär, wtf is up med vårat väder här in Svea Rike?! INTE OK NÅGONSTANS :'(
Oh shenaLena, jag har så jekla mkt godis på mitt rum :O... det är typ inte bra alls. Det betyder nämligen att jag kommer äta det, bli fet (som i fläskig) och få karies. Fast jag måste ju iof erkänna att det är gottt .)
Jag är så galet opop på fb hehe. Det är typ sorgligt. Jag funderar på att dissa sidan helt innan den stöter bort mig pga av oaktivitet och för att ingen någonsin tar kontakt med mej, haha. sad sad but true.
Jag och Juddie försökte uppreda våran frukt-spegel-bild-för-typ-femtioelva-år-sedan, det gick inte så bra...
Detta var för länge sedan. Och jag tycker nog att bilden ser rätt
naturlig och avslappnad ut trots att Lice typ bryter nacken.
De nya bilderna är något mer onaturliga...
/
nu loggar jag. PUSSSSSSSSS - theresann

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

sv: ohyes! ;D

2010-04-05 @ 19:49:05
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0