Utkast: April 9, 2010

Tjenamorsens :))
Idag är det grått och trist.
Jag sitter och kollar lite bilder (på min systers dator, schyy!) och stuff like this kommer upp;

1. Vad gick fel rent genetiskt? En fråga bara... iom att jag ser ut som
Hagrid (ni vet jätten i H.P) jämfört med pysslingarna som ska föreställa
min käre mor och syster :O


2. Wazzup med att jag helt ärligt var så jekla kåt på att vara biff?
(sorgligt att jag verkligen inte var det på något sätt (aaa))


osv. nu vill jag inte tråka ut er, men jag har funnit tusentals mönster i mina foton. Exempelvis så är rock´n´roll-tecknet ( _l__l  fattar ni? d:) ett mkt populärt tecken och på ungefär 45 procent av alla bilder så äter jag ngt :O

 

(Therese, jag publicerar den här skiten för jag tyckte det va skojs och du måste fan blogga lite då och då. Bli inte sur, va :D)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan ofta allt sparades :DDD awesome jue :D <3

2010-04-12 @ 21:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0