Dag 1 på hösttermin á la KG

(Alice jag vill träffa dig <3333333)


Dagen i små korta ord;
Stora kramar
Stor förvirring
Sarah som påpekar att jag skulle passa i helsnaggat hår, förutom luggen (alla andra tog det nog som ett skämt, hon sa det seriöst. jag tror jag skulle se ut som toker i helsnaggat hår!)
Politik som diskuteras
Mr.Dicarlo som ständigt förväntar sig stordåd av oss
En klara som ramlar hem vid halv sex och är heltrött

Alltså en helt vanlig dag på Kungsholmen. Jösses vad det knappt känns som om det har varit sommarlov! :O
Men det är lite mysigt iallafall, främst att träffa dessa söta nosar som befinner sig på samma skola som jag som jag knappt har träffat under sommaren.

Nu spelas musiken från "Prinsessan och grodan" på högsta volym och energin strömmar tillbaka. Här ska lagas kycklingwok och sedan sällskapas med deux soeurs et le petit ami eller hur man nu säger pojkvän som fortfarande delar hem med mig.

tjinnnnnngeling!!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

"Prinsessan och grodan". ÅH! Det soundtracket är så grymt härligt :)



Jag tycker att du ska vara stolt som går på Kungsholmen och klarar av det, för det gör du - skitbra dessutom. Tänk på det när det är jobbigt.

När jag tycker att det är segt med pluggstart kollar jag bara på mitt vykort från FNs högkvarter och får all kraft jag behöver. En mängd kramar på dig för att du ger mig det<3

2010-08-23 @ 19:24:40
URL: http://colourfrenzy.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0