egfeergeg ra

tja!

första dagen i skolan idag då. läääääääääääääääskiiigt. plus att jag inte kan hitta mina nycklar. plus att jag är trött. fett dåliga odds.

åt gorbys till frukost, fan va gott. och det är först idag som jag insåg vart dom fått det namnet ifrån. gorbys ska ju liksom vara ett smeknamn på gorbatjov = rysk president = AHAAA, det ska verka som att det är ryska piroger.
VEM HADE ANAT?

therese jag vill träffa dig <3
klara jag vill träffa dig <33
(skoja ni får båda lika många hjärtan. DET VAR ETT SKÄMT THERESE BLI INTE LEDSEN)

jobbigt när ens hår inte vill bli torrt. sitter liksom och väntar på det nu liksom.

och nu är det ju som sagt skolstart vilket innebär att det inte blir något mer hoppsan jag har inte varit inne på bloggen på fem år för jag har ju sommarlov och då vill jag faktiskt inte vara vid datorn. nu ere dags för minst fem uppdateringar var. om dagen.

pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0