FÖRSTA INLÄGGET PÅ EN SPRILLANS NY MACBOOK

TJA! För trött för att skriva något. Fick min macbook av skolan idag. SJUKT MYSIG! Sen finns det inget mer att säga.
Funderar på om jag kan platta håret nu eller om jag måste göra det imorgon, sover ju liksom på håret så det finns en risk att det blir vågigt under natten. Jäkla jobbigt dilemma det där. Tror jag plattar det nu.
Jag ska träffa Therese imorgon efter att hon "BYGGER MUSKLER" (internskämt med endast mig själv förmodligen, tror inte att therese har något minne av det här, men hon hette det på msn i typ sexan innan hon skulle iväg på simträning. jag fann det ytterst underhållande.) hoppas verkligen att hon duschar innan hon ger mig en efterlängtad (<33333333333!!!!!) kram...
När Therese gick i sexan hade hon en gul tajt tjocktröja som såg ut som om den kom från bikbok men jag är inte säker, det är min drömtröja of all times.
godnatt
(nä. inte ännu, jag överdriver lite. men jag vill sova faktiskt. NU)

Kommentarer
Postat av: sexbomb

haha, jo jag kommer faktiskt ihåg att jag hette så. fan vad jag byggde muckler då assåwwwwwW! hehe och den där gula tröjan... jag har den fan här någonstans, tror att erica fick ärva den men hon använder den aldrig:O puss! (asbra blogggggg!!!)

2010-08-28 @ 03:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0