gott och blandat

Hur kommer det sig att en klass som ska vara full med naturnördar kan så bra språk? Jag fattar det bara inte. Jag sitter som i stort sett ett frågetecken under franskan medan alla andra bara babblar på. Jag gjorde tumme upp två gånger till min lärare idag då jag inte hittade några andra ord att svara med. Jag blir tränad i teckenspråk iallafall...

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\


Här spenderade jag för övrigt sommarens sista vecka. Ett av jordens vackraste och härligaste ställen tror jag.

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Jag hade sällskap hem med Alice, före detta Judas idag. Det kändes underbart bra. Underbart underbart underbart!!!

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Min fysiklärare är som en blandning av elefanten Horton och Nalle Puh. Jag vet inte om det är bra eller dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0