(hatar rubriker!)

HOHOOO!

Alice, du verkar ha turen på din sida - solen skiner, glada miner :D Dessutom måste jag bara fråga vilka dessa två gamla vänner är, liksom - har du fler kompisar här än mig och Klasse? (a) (Såklart du har!!!) Får jag chansa på vår nagellacksvän Amanda och tuffingJempa? Hur som haver önskar även jag dig en härlig dag.
Klara! Vilka är det nu som känner varandra som man aldrig hade kunna tänka sig gör det? *Nyfiken tjej*
Idag for Elsa ut till Värmdö för att seeeegla med sin mor och far. Snyft! Hoppas hon får det brabrabra.
Imorgon, då smäller det som tusan! Trion träffas då för att... vi älskar varandra och vill träffas (dah!). Nu ska jag sminka mig (aaaaaaaaaaa).
K-RAM

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahah hoppas du fick/frår det KUUUL theeeeereees, ej en ny varitation av tess,----> tHess,. AHA AHA, smart va^^!? haha



PUSS

2010-08-10 @ 11:53:20
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Silasamalie

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 @ 16:10:15
URL: http://silasamalie.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0