tja! (älskar fortfarande rubrikkravet...)

Godf'ckingmorgon! Trött som Trötter är jag, pömsig och trött. Ringde nyss Nicklas för att väcka muppen som knappt orkade sig upp vid tolv igår, - inte bra när plugget börjar klockan nio imorgon...
Sista lovdagen (gråter  krokodiltårar!). Sommarlovet har gått sjukt fort och jag är inte alls redo för ännu ett år av plugg, tidiga mornar och ångest. BAJS!
Sista dagen idag, startar nog upp med en whiskey och avslu... nej nu ljög jag. Jag startar upp med att sticka till någonstans för att hitta ett par (eller tusen par) jeans. Håll tummarna som fan! Sedan ska jag nog träffa de personer jag tillbringat mest tid med i sommar för att säga 'hejdå, vi ses om ett år.'
Duschen nästa. Peace O!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0