jag är irriterad............

Tjafanken alla urslöa skitar! :D (det lät ju förfärligt otrevlig, förlåt.) Skoldag nummero två är härmed avklarad. Första gympasset i mitt nya mer hälsosamma liv kan jag även bocka av. (Och med hälsosamt menar jag att jag kanske rör mig aningen mer någon gång i veckan (a).) Jag har dessutom skickat ett sådant där textmeddelande till min sångpedagogis och fixat sångdejt - känner att mitt liv sakta men säkert rullar igång igen.
Som tidigare nämnt var jag i Huddinge hallen idag och tränade med min käre far OCH! typ en miljard killar från min skola... Det är liksom inget man som svettig otränad tjej drömmer om. Men, om man får säga det, finfin utsikt thi. Nu ska jag hoppa in i inomhusvattenfallet aka duschen. PÖSS PÖ ER!

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

sv till tess: ja? var du hög när du sa att jag kunde ta den? FRÅGA MAMMA!

2010-08-26 @ 20:31:50
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0