världens sämsta blogg

svar: ja!


Men det är dock inte mitt fel. Jag har varit och scoutat mig en vecka och haft det så underbart som man i stort sett kan ha det. Vi har slagits, kittlats, fnittrat, pratat djupa grejer och helt onödiga grejer, gråtit en skvätt, och sedan haft lite mer kul. Utan täckning trodde vi knappt att vi skulle klara oss en hel vecka men ack så bra det gick! ;) Vi var ute och skrämdes halvt ihjäl en natt under en nattvandring, då vår patrull Björnes Pepparkakor förlorade större delen av sin stolthet. Men men, våra småscouts ser ändå upp till oss, säger vi ;))

Vilket fall som helst känns Sthlm trevligt att vara tillbaka i,
men jag hade inte haft något emot att förlänga lägret ett par dagar.

Denna vecka är det mycket bröllopsförberedelser då min kusin Moa och hennes fiancée thibaut gifter sig på fredag. Igår firade vi Moa som ännu ogift tjej med en mycket trevlig möhippa. 


sämta uppdateringen ever?
svar: ja! 

Jag skulle kunna lägga ut tusen bilder på killar utklädda till tjejer, tjejer utklädda till fjortisar med sotstreck i ansiktet, fula poser och allmänt snusk, men då jag har lovat så många att inte lägga ut bilder så vet jag inte längre vad jag kan lägga ut.  Det får bli en väldigt oskyldig bild. Man ser inte ens vilka det är.





Jag älskar scoutliv, jag älskar regn och rusk, jag älskar myggor - jag älskar allmänt snusk! Jag älskar lägerbål när de är som värst.
Bombriadi, bomriadi, bomriadi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0