vi är dåliga bloggare...

Tja!
Världens mest inaktiva blogg rullar igång igen. Eller... ännu ett ynkligt inlägg tilldelas nu er fyra läsare som fortfarande kikar in här (a). I måndags kom jag hem från landet uppe vid Ö-vik. Den friska luften fick mig nästan sjuk och vädret var piss ändå fram till dagen vi skulle åka hem (såklart). Detta gjorde att vi stannade en dag extra -vilket jag inte hade något emot. Vad fördrevs dagarna med undrar ni med all säkerhet d: och då kan jag tala om för er att försök att finna loppmarknader underhöll vi oss med i två dagar xp. Umgicks med släkt gjordes det också. Vandring upp för ett fett berg i regnet och kovältning! Rosa och Blenda blev aslacka... En kväll drog "den yngre generationen" (dvs. 15-45 år hehehehehe) till en pub. Den enda puben där uppe (a). Där stötte vi på ett gäng unga norrlänningar som var glada i hågen. Vi snackade drömmar och inte alls chockerande ville de flesta bli bönder, thihi.
Hemma har det varit mys i soffor med film och chillk. hos Nicklasen.
Ikväll ska det ätas kräftor, gott men kladdigt så in i baljan!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0