ååååå tjejer, ååå tjejer, vi måste höja våra röster för att höras

(ville ha en rubrik med ordet tjejer i)

Jag har under hela veckan gått och längtat efter att sätta mina käftar i en oskyldig liten pannkaka, och idag fick jag chansen! Ojojoj, så gott det var, jag tror inte att ni anar!

Igår var det svenska prov. Grammatik. Jäklar vad det gick dåligt. Vi hade ingen aning (okej, en liten aning hade jag. det som saknades var motivation eller nåt) om att man skulle kunna namnen på alla olika tempus och temaformer, och det var i stort sett endast det hela provet gick ut på. Att skriva ut vilken tempusform saker hade. Inte att typ... ta tema på verb, vilket jag äger på. Typ.
Imorgon, däremot, är det prov i matematikum. Geometri för att vara mer exakt. Jag längtar. Nej, det gör jag inte. För jag har inget "formelpapper", som vi på SP får ha med på proven där formel för Pythagoras sats osv står. det kanske ni NVare också får, men en föredetta NVare sade lite nedlåtande till mig idag "ni får ju fan ha formelpapper heheh ofta" typ. Så antar att ni gör lite on the crazy side of life och bara typ... memorerar formlerna. :o

I typ... måndags så somnade jag klockan sex på kvällen för att sedan vakna klockan halv åtta, tycker det är riktigt jäkla grymt sovet faktiskt! 13½ timme, om jag räknar rätt (vilket jag förmodligen inte gör, går ju som sagt inte NV heheheheheh). På tal om NV/SP så berättade min NK-lärare (hata att det heter NK dessutom, tänker på varuhuset hela tiden. buhu, jag fortsätter säga NO.) idag om fotosyntesen/cellandningen, och typ skrev formeln eller vad det heter. Så skrev hon först den snygga versionen. C6H12O6 blablabla. Under det skrev hon "solljus syre glukos blablabla" och sa "det här kallar man för SPvarianten. Och sen ändrade hon om glukos till socker och sa, det här är ännu mer SP. Typ. Då grät jag.

- Hur det gick med min och Alinias a capella grupp saru? Joo det går finemangen! Vasaru ska jag utveckla vad jag menar med fingemangen? Okejdå, heheh, tackar som frågar, du!
Idag kom Alinia nämligen med den glädjande överraskningen att hon utvecklat vår themesong. Hon har nu skapat en snygg övergång mellan bapapapa till simpsons soundtracket, nu ska vi bara lägga till Star Wars soundtrackgrejen och träna in det lite. Sen är vi redo att möta världen! (som typ redan är trött på oss om man utgår ifrån Louise och Charlottes åsikter...)

Pussen!1

Kommentarer
Postat av: Erica Guldbrandzén

sv: du är ju bara orolig för att jag ska få större boobies än dig. du är rädd.

2010-02-11 @ 15:41:33
URL: http://fightforme.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahha va :D

2010-02-11 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0