Ballerina kladdkaka

För att fira att vi kom av bussen från helvetet som låtsades att den skulle ta oss in till stan, men egentligen bara skulle låta oss sitta där i all evighet, bestämde jag och robin att köra "lillfredag" och köpa Ballerina kladdkaka.

En riktigt god smak faktiskt!... efter det faktum att man behövde doppa den i mjölk. Lite sölig kände mig sig när man satt där och doppade kaka efter kaka i mjölk. Tumme upp till smaken, tumme ner till grisigheten- inte det direkta favoritvalet att bjuda på en picknick. Om man inte ska picknicka med människor som gillar att ta sig tid att doppa allt ätbart i mjölk först ;)

Jag har även lärt mig reglerna för curling och nu ska jag iväg och ha det lite pinsamt, spela pianokonsert. Ajsingbajsing! Skönt när det är över

Puss


Kommentarer
Postat av: Max

Klara, seriöst, din smak i kakor suger ._. Ballerina Kladdkaka är en skam för den svenska kak-industrin ;( Inte för att den smakar speciellt illa, utan snarare för att den



1. Har en missvisande titel. Bara för att man SÄGER att något smakar kladdkaka betyder inte det att det faktiskt GÖR det

och

2. Vart tog den lilla ballerinan vägen? Ballerina-kakor ska ju vara formade som en liten ballerina med kjol och allt :'( Det här är ju bara en vissen liten kaka D;

2010-02-24 @ 18:49:55
URL: http://._.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0