det går bra nu

Hej gott folk i skogschokladen-storstaden :D WAZZUP? Jo det kan jag tala om. Jag kan till och med njuta och tala om det. Det som är upp är att jag precis e-postskickade in mitt svenskaarbete. Jag HAR förberett mig någorlunda inför fysikprvet imorgon. Idrottsprovet har jag stenfukkingkoll på. Jag överlevde spanskaprovet idag och vår engelskalärarinna vabbade (Vård Av Sjukt Barn, fan nu fattar jag inte... vart kommer det första b:et ifrån ?) idag så jag blev inte busted med att inte ha gjort min läsläxa :D Leget er rett så awesome just nu.

I tisdags var det, som jag tidigare talade om, fettisdagen. THE crew drog som planerat ner till ett mysigt fik och mumsade i sig dessa härliga gräddklädda frallor ;D Max höll på att avlida... typ.

 
skåda det ballaste folket på sjodal :D

kramizz fråniz thereziz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0