fäktningscheyen

För cirkus två timmar sedan (klockan sex på morgonen) stack tre huddingebor in till Kungsholmen för att sätta sig på en buss och åka långa vägen till Kungsberget.
Gud vad jag inte är avundsjuk, ett endaste dugg!! :D :D (främst när jag vet att robin har en överraskningsessay att skriva när han kommer hem som ska vara inne imorgon, som vi fick lite skojigt igår.)

Själv ska jag rooccka loss med ett svärd i min hand, och utmana alla som vill på fäktning! Förhoppningsvis sitter takterna i sedan jag och Alice fäktades för några år sedna, gjorde vårt splendida arbete om det!

jag och alice- fäktningsmästarna!
Här står vi, de unga mästarna för fyra år sedan! :) Tokigt att det var så länge sedan, känns nästan som i stort sett igår. :O

 För att sedan fortsätta dagen med lite lunch med mysiga människor, och avsluta med skridskor med Gloria i kungsträdgården. (oh no, det skulle jag inte ha skrivit- nu kommer alla våra hundratals bloggfans att komma och stalka mig hela tiden :O :O)

Det ska bli riiiiktigt mys.,
men vet ni något som ska bli lika mys- om inte ännu mer?
Att på lördag så samlas vi tre bloggerskorna igen för att festa loss och kanske till och med videoblogga? Oh my! (det är nog tur det för båda två verkar ha tappat lusten att blogga :O) 

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0