förlåt!

Hej mina kära små vänner. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande, mitt internet har av någon anledning försvunnit till min dator. Den funkar dock på de andra så jag får väl köra på det helt enkelt. Oavsett så är det min anledning. Internet är bajs, annars hade jag uppdaterat varendaste sekund!

Idag var det engelskaprov, gick superban. Alinia har kommit till underfund med/om/att (?) vi ska ha typ två prov i veckan den närmsta månaden. Det ser vi fram emot ska jag säga er! Så jäklarns uppfriskande med prov, man känner sig lite mer levande än när man gick in i klassrummet liksom. Det måste vara adrenalinet, living on the edge liksom.

Jag och Alinia (är det allt den här bloggen handlar om? nej, det är bara så att hon är den enda som blir lika skojsig som jag när vi är trötta) har startat en egen á capella (stavning?) grupp/band. Vi sjunger akustiskt. Så att säga. Utan förstärkare :P Det går utmärkt. Jag håller på att lära henne den där låten som Lars sjöng på hela tiden förut, typ "Mr Sandman, bring me your dreams. Bambambambam. Make it/him/her the cutest that I've ever seen. Bambambambam". Minns ni? Om ni gör deet kan ni väl berätta för mig om det är en riktig låt och var den isåfall går att hitta. Vi ska även försöka lära oss att sjunga varannat ord i låten nedan, i originaltakten. Eller inte varannat ord utan varannat... Ni vet det som man kan "klappa" fram? Till exempel "Alice" har två såna här. "Therese" har också två. "Svetlana" har tre. Vad fasen heter det?



judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0