FRIDAG elskass

-nej lille vän, jag är inte rädd. Bara lite beskyddande då det gäller dina kroppsdelar som inte >jag upprepar INTE< skall visas över hela världen.
Där tog den fighten slut, 1-0 till mig skulle jag vilja påstå .D

Idag är det fredag, den BÄSTA dagen på hela veckan. En dag då man kan vandra hem efter plugget och slappna av, liksom glömma alla bekymmer för en stund. Denna fredag hade också varit så där chillepill om det inte vore för att jag var tvungen att gå hem och skriva klart en kort uppsats om stjärnor som jag skjutit på ändå sedan vi fick uppgiften. Det var kul...
Ikväll trooor jag att jag ska träffa Robin, men jag er icke sicker. Om inte, så tänker jag värma mina vampyrhänder under ett täcke i soffan och ligga å slökolla på film hela kvällen (aaa) - bara för att det inte låter sorgligt på något sätt och vis, Ö.



/ therese sends u a BAMSEhuuuug :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0