guten morgen, tyskjävlar.

Vilket underbart jäkla videoinlägg! Vad duktiga vi är! Gillar verkligen dialekten jag fick på favoritscout. Gud vad jag ska spela in när du säger det, Therese, och ha det som sms-signals-grej. Så det så!

Jag har precis kommit underfund med varför Thessies kompis Maxxen kommenterade att det inte var något fel på gubbkepsar för typ hundra år sen. Han är ju nämligen en proud owner of just a gubbkeps! (just som i just på svenska, inte engelska. så ni inte tror jag är korko) Bra för dig, Max, bra för dig! Keep up the good spirit!

Ska se på film nu. Någonting med en Tracy. Brodern menar att det är en bra film. Jag ska undersöka saken vidare. På torsdag våldgästar jag Theresans skola. See you there, hehehehehe.

judas

(rubriken är inte hets mot folkgrupp. no hard feelings, tiemo (som jag förstått är av tyskt ursprung))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0