hmmm...

Möts av en mycket konstig kommentar skriven av Thereses lillasyster. "du är ju bara orolig för att jag ska få större boobies än dig. du är rädd." Vore skoj om det på riktigt var menat till mig. Haha.

Jajaja, idag vare matteprov. Jag spikadere. Allt jag kan säga liksom. Nämen, gick faktiskt jättebra. Förutom sista uppgiften, förstod inte riktigt, fastnade i min ekvation så den sket sig. Men jag menar, vad gör det att jag inte riktigt fick chansen att visa MVG-kvalitéer (eller vad det nu kallas). Jag menar, vem fan vill ha MVG ändå. Det är ju för losers.

Sitter och försöker göra mitt typ.. skolval inför tvåan. (på min skola väljer man inte inriktning förrän i tvåan.) (kanske man inte gör i din skola heller men whattheheck) Den enda frågan jag har är "kan dom göra det mer krångligt eller?" Jag ska typ välja två språk? Så jag har valt franska steg 4 OCH 5. Det går ju liksom inte alla läsa steg 4 samtidigt som steg 5? Isåfall hoppar man ju över steg 4? Varför i Jesu namn vill dom då att jag väljer det? Sen ska man välja individuella val och det förstod jag ävl ändå. Men nu när jag är på sista steget står det att summan av mitt 1a alternativ är 450 poäng och mitt 2a alternativ är 200 poäng? Vad i hellskotta? Ska gå på en sån där hjälpkurs imorgon tror jag. Om jag pallar. Jo det gör jag.

Därni! Där har ni min dag.

Puss

judas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0