HOLA

Hej flicksor. Jag har ingen ork. Ingen ork whatsoever. Alltså ööööverhuvudtaget. Någonsin. Hade fett många planer men jävla bristen på orken förstörde liksom liiite va. Plus att man inte kan ta sig någonstans. Mina planer gick ut på att kommunaltrafiken skulle fungera. (det heter inte kommunaltrafik. hittar inte ordet :( bussar, tåg och allt det dära) Jag är dessutom still sjuk.
Ska träffa Therese idag. Vi ska umgås och talas vid. Jag tycker om dig Therese, vännen. Det ska bli skojsigt, ska även få se hennes älskade skola. Hihihihi.
Min bror har en penna där det står Folkets hus Hallunda. Undrar automatiskt vad han har gjort på folkets hus i Hallunda. Känns som ett udda ställe för honom att ha fått en penna därifrån. Om han inte lever dubbelliv detvillsäga. HAHAH. humor.

Ska se vidare på inglorious basterds. Den är inte särskilt bra hörrni. Undrar dock om nazzekillen kommer upptäcka los judos under golvet. Bra fråga, antagligen gör han ju det och typ slaktar dom brutalt. Känns ganska onödigt att ha med scenen i filmen annars. Förlåt att jag skrev slakta brutalt, det lät inte så schysst. Menar det inte på inhumant sätt, såattsäga.
Såg på 2012 för ett tag sen. Snacka om att det var en av de sämsta filmer jag sett på läääänge. Längelängelängelänge.

Grattis till Sverige dessutom. Talar om längdskidestafett.

Tjarå. (broderns laddare är sönder och jag tog inte med min (som egentligen är hans). brodern är enda med sony ericsson i la familia. a.k.a sadface.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0