hoola bandoola

Som Therese redan berättat så var det semmeldagen/semeldagen/semledagen/fettisdagen blahablaha igår, själv åt jag en semla redan i söndags. Jag förstår inte riktigt varför jag tvingar i mig den där jäkla bullen varje år, det är ju verkligen inte gott på något sätt :O:S

Jag skippade engelskan idag, där vi fick tillbaka våra engelskaprov (vafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan liksom :'''''(), för att dra till vårdcentralen och undersöka min hals. Spenderade 300 kr på att få höra att jag ska ta det lugnt. Man ba va?! ere sant?! :O Förvånad är det rätta ordet att beskriva min rektion med.
Imorgon stannar jag hemma.

På morgonen var det FN-uppsats-tiiime. Tio människor var där, vilket innebär att jag på riktigt har 10% chans att få åka till Amerikatt. Ska dock inte bli alltför uppspelt för, om jag ska vara helt ärlig, så var min kära uppsats inte det bästa jag skrivit genom åren. (jag menar, inget kan väl sno min "Putin vs Gustav Vasa" uppsats?) Jag tror att jag gled ifrån ämnet lite... "Vad betyder FN och UNICEF för barnen i tredje världen. Jag började tala om Haiti där på slutet och att det är vi privatpersoner som kan göra mest skillnad, inte FN. Kanske inte riktigt det dom vill höra. Men vadfasen. Det är ju min åsikt. Hursomhelst så innebar detta att jag missade svenskalektionen, där vi skulle få tillbaka våra svenskaprov. Vadfaaaaaaaaaan igen.
Louise skojade med mig att hon hade tagit mitt prov åt mig, eftersom jag inte va där. Hon skojade att jag hade fått IG, gränsen för G var 56 och jag fick 0,5. Jag skojade då tillbaka i ett försök till en diss och sa att det ju var bättre än hennes 0 poäng. Sen skojade vi om att provet var som idrottsprovet där man får minuspoäng för varje fel. Jag sa att hon fick -100 poäng. Det tyckte hon skulle vara svårt att förklara för sina föräldrar. Jarå.

MVH judaz (erkänn att ni älskar att det står MVH)

(mycket bra, förresten klas, att gratta kalla. synd att du gjorde nybörjarmisstaget och skrev grattis istället för gratis...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0