hum, kan det vara den femtioelfte musikern jag blir förälskad i?

Hej! jag sitter precis just nu och tittar i en tidning vid namn Matmagasinet, kapitel Lyckans choklad och snålvattnet har börjat svämma, hehe - tjockiizpockis :D Jag lyssnar även på en riktig riktig tjejlåt som framspelas av McFly, fyra söta pojkar som... är lite söta (?) Jag rekommenderar att lyssna extra noga när snubben i svart spikrakt hår sjunger, han har nämligen en asball röst som man inte förväntar sig (andra versen bla.)
-jag ler sådär kärleksfånigt varje gång han krasslar till *thii*

fast ju mer jag lyssnar så inser jag att det som nog är mest fascinerande är hur mörka
killarnas röster är, jag menar... de kan ju inte vara mer än 16-17,- hehe
(oj, uppfattade ni dissen där boys? :* ) -det var väl inte hets mot folkgrupp?! :S



Imorgon ska jag leka turist och stadsvandra i Stockholm. Najs!

/ theresaaanpesan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0