I gotta feeling

that last night was a freaking great night!

men först: Jag diggar alice inlägg under! Shit pommes frites, kanske vi borde skriva något då och då som faktiskt betyder något istället för all den strunt vi publicerar. Mycket bra inlägg iallafall och lycka till med vegetarianandet! Jag är med halvt ;)

Vad är nu detta? tänker Klara faktiskt skriva om något några timmar efter att det har hänt, istället för att ständigt lova att lägga ut bilder men aldrig göra det?
JA! detta stämmer mina vänner!

Igår var en aw to the esum kväll med partyflickorna tre. Det såg lite mörkt ut först, då varken Nina eller Emma kunde komma, men när då Clara tackade ja så lös hon upp situationen! :) Förutom otroligt mycket godis, haha, så bjöds kvällen på sjuka drömmar, oerhört mycket skratt, en halvbra film som var så kliché ibland att vi till och med diskuterade det, och minnen. Otroligt mysigt, detta ska göras om någon gång igen ;)

En av samtalen som jag måste medge att jag tyckte var kvällens roligaste (Eller nej, kvällens roligaste handlade om en häst, men det får jag nog inte berätta,):
Jenny försöker att förklara vilken tv-figur som vi såg när vi var barn som hon tänker på. (detta är inte ordagrannt som hon sa,)

Jenny:  men det är han med runt huvud... och så har han hår såhär.... Han med efternamnet!
Clara, Klara och Matilda: Öhhhhh....... ?
Jenny: Men han som bygger något...
Klara: Bob?
Jenny: nej utan det är en annan.... Han heter något på A...
Matilda: den enda jag kan komma att tänka på är Alfons Åberg!
Jenny: Ja, det är han!
...
Clara
: vad fan bygger alfons?

Det där var kanske en sådan grej som var roligare i verkligheten, men oj så skoj det var. Skummaste beskrivningen på alfons jag har hört: Han med runt huvud, hår, ett efternamn som bygger något. Skickligt Matilda!

Och ja, som sista detaljen innan det kommer bilder:
ja, det blev förvirrat ibland med två klaror. Mer förvirrat faktiskt än vad jag trodde det skulle bli vissa sitatuioner! Men namnet slara och k-k-k-klara kom bra till hands!

finbesök

någon sorts surfing eller något

fetingmörkt hår jag har :O


pussochpussochpuss


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHA omg, jag garvade mycket högt när jag läste konversationen. hoho, härlig kväll! :D <3

2010-02-15 @ 20:54:59
URL: http://felparkerad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0