In your face, SL!

Jag sörjer något över det faktum att någon har dödat mina bloggande kamrater, men allra mest glädjer jag mig åt denna seger:

Klara - 1
SL - 0

Vem gled in till skolan en halvtimme före utsatt tid idag? Och vem kom promenerandes direkt till ett tåg under eftermiddagen och fick sittplats? KACHING!
(bör kanske tilläggas att jag gick hemifrån en timme och fyrtio minuter innan vi började skolan imorse, för en resa som vanligtvis tar 35 minuter, och att tåget var en halvtimme försenat under eftermiddagen men kom i perfekt tid för mig.)

Av någon mysterisk och högst oförklarlig anledning har jag fått kritik för min kaksmak :O :O Sorgligt nog måste jag medge att denna max i fråga har rätt. Dock anser jag inte att min smak för kakor suger, (BRING IT ON! kaktävling säger jag bara!) utan snarare att Ballerinas namnkontor för kakor suger. Och som en pinsam avslutning kan jag berätta att jag aldrig förut har tänkt på att de ska likna ballerinor. Jag trodde bara det var ett namn. :O
Som slutsats:
Jag tycker att en ny kaka jag åt, chokladiga doppa i mjölk kakor, var goda :D

pussochpussochpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0