Ja tack, paus från pluggandet

Eftersom jag är den mest utomordentlige bloggare som finns så spenderar jag min paus från pluggandet här ;) jag insåg nämligen plötsligt att jag aldrig har lagt över bilder eller musik från min fina ganska nya mobil Rost, theresas gamla, och det gjorde jag nu med glädje. :D

Så därför får ni nu bildbevis på att jag och Gloria, KG från KG (klara och gloria från kungsholmens gymnasium, döööh) var coolingar och var herre på täppan på isen i torsdags :D Detta blir även ett litet test för bilderna ser ut att ha rätt dålig kvalite på datorn, good to know vad jag gör för fel liksom :)


                          Clown/bowlings skridskorna

Gud, sickna coolingar! Och iskall tumme om man säger så.


Utfall!! Vi övade även våra fäktningsskillzzzz på isen. Vi förberedde oss för Battle of the skridskor så att säga, där vi skulle ställa upp och vinna. Vårt avslutningsnummer var helt fantastiskt- jag kan ju säga att det innehöll mig dykandes ner under isen, gloria flygande igenom en ring av eld för att avsluta med att båda skriker UTFALL! och sedan börja fäktningsmatchen på liv och död. Kan det bli mycket bättre? Åskådarna får verkligen underhållning för pengarna- skridksokonst, blod och tårar på en gång! :D

(lägg även märke till hennes böjda ben- detta är viktigt inom fäktningens värld!)

Klara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0